4 Ocak 2011 Salı

Edep duvarı


Yaşanmışlık ve zaman geçirmek arasındaki ince çizgi hududunda yaşamaz mıyız zaten hep?


Ben O'na hiç de zaman geçirmeden aşık olmuştum aşık olmak için; istenenler temiz kağıdı kimlik fotokopisi (bir ay tanışma süreci iki hafta yiyişme süreci) olmamalı. Zaman geçirmek hiçte bir şey ifade etmez aslında, çok zaman geçirip hiç bir şey paylaşmayan insanlar bilirim. İşte ben ona aşık olup, sevmeye başladım daha da önemlisi sevgimi paylaştım ve hepte paylaşacağım . Buruşuk muşamba olana kadar sanırım.



Bazen bir ailenin kışlık yakıt masrafını karşılayacak kadar çam devirdiğimi biliyorum. Küçük embesiller gibi davrandığımı yorum yeteneğimi -'lere çektiğimi de. En başta dediğim gibi "sen düşün, suçu ben işlerim" moduna girerek gerekçelerim olan düşündüğüm yeni aldığım cicimle ki ruh halimi yansıttığım için aman efendim bir edep yargı olayı patlak verdi. Olay sıhhiye meydanına kadar giderdi herhalde. Küçük tweetleri abartırsak peh yani . Birde 2. 3. tekillerin işe girmesi kadar "kıl oldum abi" durumu yoktur benim 7 harflik alfabemde (7 di diyorum dikkat ederseniz) ilişki iki kişiyle oynanmaz mı.? hadi okudun düşündün bir şeyler yazan ben değil miyim gel de bana söyle. twitter ne bokuma yarıyor çözmüş de değilim zaten.



Küçük bir şeyi büyütmeyi çok severler yoktan var etmeyi başka hiç bir şey de değilde el alem hakkında özellikle öyle ki sadece bu işi yaparak para kazanan insanlarda var ki (saygı duyuyorum) madem büyütmeyi çok seviyorsun senin için vazgeçtikleri mi de görüp büyütsene bir zahmet. Ama onlar uzaktaki arabayla yakındaki araba arasında ki büyüklük ilişkisiyle aynı hep. İşte her neyse. Dıdısının dıdısının dıdısı yüzünden bitmez zaten hiç bir ilişki. Ama ikinci üçüncü tekiller sıçıp batıra bilirde.


Edepli edepsiz ayrımını yapmadım hiç hatta orospu dediğim bile olmadı(eski sevgilileri hariç) tek hatırladığım sitemizde oturan 3 tane hayat kadınıydı. Hayat kadını diye üstü kapalı konuşulurdu yanımda anlamını bilmediğim bu sözcük derin şüpheler uyandırmakla birlikte e biz hayat kadını değilde ne kadınıyız diye sormuşumdur anneme .Müjde arın filmi bütün kuşkularımı yerle ihsan ettikten sonra anlamıştım onlar o.. du. aman tanrım hemde kara dullar sitesinde (site sakinlerinin %50si dul %15 panikti) . Kadınları nasıl izler oldum ellerine ayaklarına açlar gibi bakıyorum e kolay değil ilk kez o.. görmüşüm hatta bunların pezevenkleri de vardı. kırmızı doğanlı. Herife dövcek gibi bakıyordum. Yinede onlara güler tepki çekmemek için normal insanlarmış gibi davranırdım. (sanki çok farklılarda) Daha sonra bunu sitedeki kızlara anlattım. (asıl orospunun onlar olduğunu 2 perde sonra farkediyorum)Derken deli mi dürttü birşey mi yaptı bilinmez biz bu kadıncağızlara aşk mektubu yazma kararı aldık buram buram erotizm kokan. derken bir kim yazıcak sorusu tabi tek akıllı benim ya benim yazım iyi iyi ben yazarım dedim. Seçim bile yaptık tabikide ben seçildim. 2 güne ilk mektubu yazdık hakan peker abimizin o güzel dizelerinden birinide ekledim tabi. Gittik koyduk kapıya kaçtık tabi 3. mektup 4. mektup derken artık ateş yükseldi.Tabi bütün bunlar olurken yaşlı o.. küplere biner kapıcı doğan abinin günahını alır. 5. mektupta bir çılgınlık edip yangın merdivenine saklandık idiot arkadaşım kapıyada vurunca tabi kadın oklavayla daldı hepimize . yediğim sopa darbelerine rağmen hala onları inceliyordum. Derken şükran teyzeciğim canım kurtardı bizi. eve titreyek gittiğimde soruları cevapsız bırakıp avukat aramayı düşünüyordum. Anneannemin gerçekleri öğrenmesi sadece bir saatini aldı. VE O gece evde siyaset meydanı kurulup edep konusu tartılıp benim bu edepsizliğimin Baba tarafına çektiğim anlaşılıp konu kapandı. Bende o kadıncağızların poşetlerine yardım vs ettim. hayat kadınları hayatın içinden anadolunun bağırından gelmiş annelerdir diyerek yeni bir akım başlattım. Orospuuu arkadaşlarımda mektubu benim yazdığımı manyak saplantılarım olduğu gibi spklasyonlarla içindeki orospuları serbest bırakıp anüslerinin büyümesi oranıyla büyüttüler . "teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder