8 Ocak 2011 Cumartesi

Seni Sevmek - II

Bir peygambere inen kutsal kitap gibi
Aniden çıkıverdin karşıma
Hızlanan kalp atışlarımda adın gizliydi
Gözlerimde ilk hayat bulduğunda

Bir tepeyle karşılaşınca insan
Merak eder ardını
Ve kimse bilemez inan
Ne getireceğini yeni doğan günün
Ben de teslim ettim sana kalbimi,aklımı
Ardını bilmeden,bilmeden nasıl bir günün doğacağını

Art arda yakılan sigaralar ne götürürse
Bir adamın hayatından
Tam tersini koydun sen avuçlarıma
Bir an bile düşünmeden, durmadan

Gözlerinde gördüm günbatımlarını
Gözyaşların elimde birer inciye dönüştüler
Ve sen yavaş yavaş doldururken damarlarımı,
Her gözyaşın bir inciden çok daha değerliydiler

Ben şimdi dizerken boynunda dizelerden inciler
Biliyorum, güzelliğini anlatmaya yetmeyecekler.
Fakat bir bebek ne kadar huzurlu uyursa annesinin karnında
İnan, ben de işte öyle huzurluyum kollarında . . .

A.Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder