1 Ocak 2011 Cumartesi


Hiç bir işimin düzenli olmamasına rağmen alkol hayatımın düzenli olduğuna inanırım.Yıl başında hiç içmeyen (dede, anneanne aile büyüğü domdom amca) lerin bile alkol komasına girecek şekilde içmesi beni içmemeye yönlendirdi.Yıl başında ayaklarım başım ayaklarım doritos taco olmadı yani.İçmicem alkol duvarının arkasına saklanarak pervassızlamışcam. Eski yıl başları gibi olacak sonum;salyam yastığım. "elimi içime daldırıp onu aradım" durdum. aradı mı baktım. derken 10 9 8.. su içtim. eşşek sudan atladı falan filan.Küçükken saklambaçlarda, zil sesini beklerken sayardım zamanı.O zaman anlamıştım beklemeyi hiç sevmediğimi.Şimdi de de öyle, yıl başından önce o iki 1,1 e girmiştim aslında ben hiç bir iyi dileğe cevap vermeden. düşünmeden girdim yeni yıla.Bir realitiyi yıkmak için sifonu çekmedim bile. Açtım ntv tarihi mi eski kadınlara baktım güzel hissettim kendimi bir kola daha koydum alabildiğine geyirdim.İyi geçmeyen matematik sınavımı her türlü iğrençliğime allah büyüktür dedim. Netin nabzını tuttum , yazmadım ama.Yazmaya çalışanları okudum herkes mi küçük iskender'den başlayan furyaya eklenip tweet de damar parçalar.Sevmediğine küfreder sevdiğine zulm eder. Kimse mi okumaz doğru düzgün.Okur yazar bu kadar az mıdır gerçekten. Top tip le intihar eder türkiye'min küçük hanım efendileri. Gitti diye sevgilisine beddua eder. yıkar herşeyi üstüne öyle öyle yıkar ki ezilir gider düşüncelerinde, ilişkiyi bile tek yaşamıştır adam o kadar suçludur. ergenlik vücuttaki değişiklikten başlayıp kafasal değişiklik tamamlandığında biter. Herkes bir metallica sevdası içine girip bir kaç ay sonra çıkıp gidi verir ortaçlara ayrıdaşlara. Fotoğrafçı bulma telaşı güzel gözükme merakı şunun eski sevgilisini bunun yeni dövmesi diye gider durur. Sonunda o da biter. Birinden duyarım yeni öpüşmüş ergen kadar mutlu.- hiç öpüşmeyen arkadaşlarımın olduğu gelir aklıma . Öyle bir gülerim devam ederim sonra.

Bu yıl başında çevremde iki tane düzgün insan, popimi kaldırmayan kimse olmadığı halde yalnız ama dimdiktim.Peşinde nicelerine rağmen yalnız geçiren insanların olması bir kez daha beni haklı çıkarttı. "yalnızlık sürer canım , ömür boyu gider canım.." Banyo fayanslarını sadık yarim bellemeden berduş olmadan hancı şarap ve kadın getir moduna girmeden geçirdim 00.00 mı. Yeni aldığım taytımı giydim ojemi sürdüm kolamı içtim zıbardım. İnsanların ayaklarının baş olmasını okudum durdum. Eskiden di diye diye biti verdi o anda.Ha şimdide çok mu eğleniyorum çok mu mutluyum yoo. yapılacak yığınla işim kirli saçlarım yağlı parmaklarım bitmesi gereken mısırım. mesaj atılması gereken yarim var . hoba.

"türkiyemin yıl başları,hormonsuz yoldaşları,Karısız erkekleri,öpüşmemiş ergenleri var."

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder