8 Ocak 2011 Cumartesi

Seni Sevmek - I

İnsanın yeşile, maviye olan zaafı gibi
Sevdim seni.
Korku dolu bir andaki haykırış gibi
Döküldü adın dudaklarımdan.
Ve ölümü bekleyen bir hasta gibi bakarken hayata,
"Bir organ nakli gibi sevdim seni"
Atılan her façayla nasıl kanarsa insan
Kalbim de öyle kanadı gözlerinde, mutluluktan
Polis coplarından kaçmak gibi
Yasak bir şey yapmak gibi
Yıllar sonra ilk defa aynaya bakmak gibi
Sevdim seni.

Soğuktan donarken
Elimi cebime sokmak gibiydi gözlerin,
Ve sesin yıllar önce dinleyip
Adını unuttuğum bir şarkıyı getirdi sanki aklıma
Küçükken hayvanat bahçesine gitmek gibiydi ellerin
Ve seni sevmek
Annemden gizli içtiğim sigaralar kadar
Heyecan verdi bana

İlk kez traş oluyormuş gibi
Bir anda, büyüdüğümü farketmek gibi
Adam olmaya çalışır gibi
Dibine kadar sarhoş olurmuşçasına,
Sevdim seni . . .

A.Ü.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder